Интернет за всички – как да сърфираме безопасно в мрежата

7 април 2015 г.
 Интернет за всички – как да сърфираме безопасно в мрежата
Център за приобщаващо образование подкрепя инициативите за безопасен интернет и имаме удоволствието да Ви поканим на лекцията Интернет за всички – как да сърфираме безопасно в мрежата (за деца от 1 до 4 клас) на нашите приятели и партньори от Британски съвет, която ще се проведе на 14 май от 10.30 часа в театър "София". Лекцията е част Софийски фестивал на науката, който ще се случи между  14 и 17 май 2015 г. 

Децата вече използват интернет от най-ранна възраст и чрез все повече видове “умни” устройства. Световната компютърна мрежа може да им предложи безкрайно много възможности, но е важно отрано да развият навици за нейното безопасно и ефективно използване. Затова заедно със специалисти от Мтел и математичката Марина Маринова от Центъра за забавна математика ще ги поведем на едно забавно, но и полезно, пътешествие в света на интернет. Децата ще разберат как е създадена мрежата, как да ползват интернет, за да търсят различна информация и научават нови неща, но и за какво е необходимо да внимават. Ще научат как да се предпазват от вируси и други зловредни програми, а също и как да защитават своите лични данни. След презентацията децата да посетят нашето дигитално кафене “Mтел Digital Cafe”, където да направят практически упражнения върху най-различни видове устройства. Събитието се провежда в партньорство с инициативата на Мтел „Интернет за всички“, която си поставя за цел да осигури на всички в България достъп до интернет, независимо от тяхната възраст, образование и социално положение.
 
Повече информация за Софийски фестивал на науката 

Едно училище за всички

Едно училище за всички е нашата най-мащабна и всеобхватна кауза, нашето raison d’etre (raison d’etre, фр. – причина за съществуване). Крайната ни цел е широко въвеждане и прилагане на принципите на приобщаващото образование.

Приобщаващото образование е процес на промяна на училищната среда, основана на уважението и приемането на другия. Мъдро управление на училищните процеси, така че децата да бъдат подкрепяни да развиват способностите си и да превъзмогват трудностите, учителите да се чувстват насърчени и уверени, че могат да се справят с нарастващите предизвикателства, а родителите да поемат своята отговорност и роля в партньорство с училището.
 

ОЩЕ