Съвместна фондонабираща кампания на Център за приобщаващо образование,104 ОУ „Захари Стоянов“, София и OУ „Васил Левски“, Правец

Съвместна фондонабираща кампания на Център за приобщаващо образование,104 ОУ „Захари Стоянов“, София и OУ „Васил Левски“, Правец
Център за приобщаващо образование съвместно със 104 ОУ „Захари Стоянов“, София и OУ „Васил Левски“, Правец старират фондонабиращата кампания „Новите наши любими места“. Нейната цел е да подкрепи двете училища в стремежа им да направят своята среда по-приобщаваща.  

С набраните средства 104 ОУ ще подпомогне създаването на спортна площадка с фитнес уреди и провеждането на детска академия „Приобщаващ лидер“, а училището в Правец ще допринесе за изграждането на библиотека. 

Кампанията стартира през април 2017 г. и ще продължи до края на януари 2018 г. Финансовата подкрепа за нейното реализиране е предоставена в рамките на проект „Продължаваща и разширена подкрепа за организациите на гражданското общество", финансиран от Фондация „Америка за България" и изпълняван от Български център за нестопанско право”.

Бихме искали да ви насърчим да се включите.

Очаквайте календар с активностите, който редовно ще бъде обновяван и новини.

Благодарим ви,

Екипът на Център за приобщаващо образование

КАЛЕНДАР С АКТИВНОСТИ:

104 ОУ "Захари Стоянов", София:

18 октомври 2017 г. - Ден на приобщаването

Последни новини





новини от сайта Приобщи.се

Едно училище за всички

Едно училище за всички е нашата най-мащабна и всеобхватна кауза, нашето raison d’etre (raison d’etre, фр. – причина за съществуване). Крайната ни цел е широко въвеждане и прилагане на принципите на приобщаващото образование.

Приобщаващото образование е процес на промяна на училищната среда, основана на уважението и приемането на другия. Мъдро управление на училищните процеси, така че децата да бъдат подкрепяни да развиват способностите си и да превъзмогват трудностите, учителите да се чувстват насърчени и уверени, че могат да се справят с нарастващите предизвикателства, а родителите да поемат своята отговорност и роля в партньорство с училището.
 

ОЩЕ