Център за приобщаващо образование обявява 10-те нови училища по Програма „Едно училище за всички“ – Фаза 2

18 април 2017 г.
Център за приобщаващо образование обявява 10-те нови училища по Програма „Едно училище за всички“ – Фаза 2 Pixabay.com
Център за приобщаващо образование има удоволствието да обяви 10-те училища-партньори в Програма „Едно училище за всички” - Фаза 2. Те бяха избрани след конкурс, проведен в 3 етапа.

СУ „Нешо Бончев”, гр. Панагюрище, обл. Пазарджик
156  ОУ „Васил Левски“, гр. София, кв. Кремиковци
СУ „Любен Каравелов“, гр. Добрич
ОУ „Св. св. Кирил и Методий“, гр. Ветрен, обл. Пазарджик
СУ „Бачо Киро“, град Павликени, обл. Велико Търново
ОУ „Христо Ботев“, с. Брестница , обл. Ловеч
97 СУ „Братя Миладинови“, гр. София
НУ „Хаджи Генчо“, гр. Тетевен, обл. Ловеч
ОУ „Пенчо Славейков“, гр. Димитровград
ОУ „Антон Страшимиров”, с. Бохот, общ. Плевен, обл. Плевен

За първи път заедно екипите от новите училища ще се срещнат на пилотно обучение, което ще се проведе от 28 и 30 април 2017 г. в Пловдив. Към събитието ще се присъединят и представители на училищата от първа фаза на програма „Едно училище за всички“.

Основни цели на събитието са:
  • Запознаване на представителите на новите 10 училища от Фаза 2 на Програмата помежду си, както и с учители от партньорските училища от Фаза 1 с екипа на Център за приобщаващо образование.
  • Представяне и обсъждане на предстоящите дейности. Презентиране на Програмата и на план за съвместната работа, обучение и въвеждане в Методологията, която ще бъде използвана и други активности.

Едно училище за всички

Едно училище за всички е нашата най-мащабна и всеобхватна кауза, нашето raison d’etre (raison d’etre, фр. – причина за съществуване). Крайната ни цел е широко въвеждане и прилагане на принципите на приобщаващото образование.

Приобщаващото образование е процес на промяна на училищната среда, основана на уважението и приемането на другия. Мъдро управление на училищните процеси, така че децата да бъдат подкрепяни да развиват способностите си и да превъзмогват трудностите, учителите да се чувстват насърчени и уверени, че могат да се справят с нарастващите предизвикателства, а родителите да поемат своята отговорност и роля в партньорство с училището.
 

ОЩЕ