ПОКАНА: Празник на приобщаващото образование на 16 юни 2017 г.

17 май 2017 г.
ПОКАНА: Празник на приобщаващото образование на 16 юни 2017 г.
Скъпи, ученици, учители, директори, родители и приятели,

Заповядайте да отбележим заедно Празника на приобщаващото образование.

Център за приобщаващо образование има удоволствието да ви покани на 16-ти юни от 18:00 до 21:00 ч. в Южен парк на Голямата поляна, да присъствате на награждаването на победителите от конкурсите „Учителят, който обича всички”, „Приобщаващи практики в класната стая” и „Практики за приобщаване на широката общност към училищния живот”, част от национална кампания Дни на приобщаването 2017.

Присъединете се към нас, за да споделите емоциите на нашите победители и да станете свидетели на издигането с топловъздушен балон на класа, направил най-креативната изненада за своя любим учител.

По време на събитието ще имате възможността да се включите в различни игри и работилници за малки и големи. 

Програма:

18:00 - 19:00 ч. – Игри и работилници
19:00 – 19:30 ч. – Връчване на награди
19:00 – 21:00 ч. – Издигане на балон

Вход свободен.

С този празник ще отбележим финала на национална кампания Дни на приобщаването 2017.

Дните на приобщаването се провеждат за втора поредна година, в рамките на Програма „Едно училище за всички“  с подкрепата на Фондация „Америка за България“. Техен фокус е популяризиране принципите и философията на приобщаващото образование. Тази година в центъра на вниманието е приобщаващия учител.

От Център за приобщаващо образование вярваме, че само подкрепеният учител може да бъде подкрепящ!
 
 

Още свързани

Последни новини





новини от сайта Приобщи.се

Едно училище за всички

Едно училище за всички е нашата най-мащабна и всеобхватна кауза, нашето raison d’etre (raison d’etre, фр. – причина за съществуване). Крайната ни цел е широко въвеждане и прилагане на принципите на приобщаващото образование.

Приобщаващото образование е процес на промяна на училищната среда, основана на уважението и приемането на другия. Мъдро управление на училищните процеси, така че децата да бъдат подкрепяни да развиват способностите си и да превъзмогват трудностите, учителите да се чувстват насърчени и уверени, че могат да се справят с нарастващите предизвикателства, а родителите да поемат своята отговорност и роля в партньорство с училището.
 

ОЩЕ