Център за приобщаващо образование получи награда „Проект на годината 2016“

21 април 2017 г.
Фондация Лале връчи на 12 април 2017 г. в литературен-клуб „Перото“ своите годишни награди „Проект на годината“ за дванайсети пореден път. Бяха раздадени три равностойни приза.
.
Център за приобщаващо образование беше отличен за програма „Едно училище за всички“ – Фаза 1, реализиран с пет училища партньори и с подкрепата на Фондация „Америка за България“.

Фондация Карин дом получи награда за своя проект „Подкрепи семейство“, който цели качествени услуги по ранна интервенция за семейства с деца със специални потребности и изоставяне в развитието от цялата страна и повишаване на родителския им капацитет за по-добри възможности за социализация на детето в бъдеще.

Проект „Трудова практика-обучения  в трудови и социални умения за младежи с интелектуално затруднения“ на Фондация „Светът на Мария“ беше третият, който получи най-много гласове от журито.  Той има за цел да подкрепи хора с интелектуално затруднения в активна възраст да развият разнообразни трудови и социални умения и да преодолеят притесненията си от участие в различни социални ситуации.

Тази година Фондация Лале обяви и една специална награда. Тя бе връчена на Роналд ван дер Гисен, директор на Орание Фондс, за многогодишно партньорство и приятелство. Членовете на УС на фондацията го поздравиха и увериха, че мисията на организацията е в добри ръце.

Повече информация и снимки
 

Едно училище за всички

Едно училище за всички е нашата най-мащабна и всеобхватна кауза, нашето raison d’etre (raison d’etre, фр. – причина за съществуване). Крайната ни цел е широко въвеждане и прилагане на принципите на приобщаващото образование.

Приобщаващото образование е процес на промяна на училищната среда, основана на уважението и приемането на другия. Мъдро управление на училищните процеси, така че децата да бъдат подкрепяни да развиват способностите си и да превъзмогват трудностите, учителите да се чувстват насърчени и уверени, че могат да се справят с нарастващите предизвикателства, а родителите да поемат своята отговорност и роля в партньорство с училището.
 

ОЩЕ